Mengapa Adakah saya Sentiasa Menangkap Dingin? Ketahui # 1 Sebab Mengapa Anda Can not Stop Mendapatkan Sakit!

Mengapa Adakah saya Sentiasa Menangkap Dingin? Ketahui # 1 Sebab Mengapa Anda Can not Stop Mendapatkan Sakit!

Adakah anda mendapati anda sentiasa tertanya-tanya "kenapa saya selalu menjadi sejuk?" Jika ya anda akan menjadi sangat berminat mengenai apa yang saya perlu memberitahu anda dalam artikel ini. Ia agak mungkin perkara yang sangat yang anda telah lakukan untuk menjaga menghapuskan selsema anda sebenarnya telah menyebabkan mereka! Mengetahui sekarang # 1 sebab mengapa anda tidak boleh berhenti jatuh sakit tidak kira apa yang anda lakukan!

Bantu Saya, Kenapa Saya Perlu Mendapatkan Sakit?

Pertama saya mempunyai beberapa soalan untuk anda?

- Adakah anda berjumpa doktor setiap kali anda jatuh sakit & adakah anda mengambil antibiotik sering sekali apabila anda jatuh sakit?

- Adakah anda menggunakan ubat-ubatan OTC setiap kali anda mendapat sakit?

- Adakah anda makan makanan yang diproses secara tetap? Ie. Bukan buah-buahan segar, sayur-sayuran atau bijirin anda memasak sendiri.

Jika anda berkata ya kepada walaupun 1 daripada soalan-soalan di atas maka pada dasarnya apa yang anda mengalami adalah keadaan yang dikenali sebagai candida albicans. Apa yang berlaku ialah bahawa apabila anda jatuh sakit misalnya dan menggunakan pendekatan berasaskan ubat, terutama antibiotik ia menghapuskan semua bakteria berfaedah dalam badan anda dan juga jangkitan (jika sebenarnya ia lebih jangkitan bakteria). Apa yang berlaku seterusnya adalah bakteria yang tidak baik pergi gila dalam badan anda, tumbuh semula kira-kira 10 kali lebih cepat daripada bakteria mampu.

Ini adalah apabila semuanya berjalan jalan menuruni bukit kerana anda kini akan mula mengalami mal-penyerapan, masalah penghadaman berpotensi & yang paling penting yang disfungsi imun kerana anda kini dominan menyimpan mikro-organisma Mesra un lebih jenis yang mesra yang membuat anda sihat!

Kunci untuk menyelesaikan masalah ini adalah pendekatan yang pelbagai yang menggunakan banyak terapi semula jadi untuk mengimbangi kesihatan badan. Kunci yang lain adalah untuk mengelakkan segala-galanya yang mewujudkan keadaan ini berlaku, ini termasuk ubat-ubatan berasaskan dadah yang menekankan hati dan juga memusnahkan keseimbangan dalaman anda flora. Pada dasarnya ini bermaksud melakukan apa yang dikenali sebagai candida membersihkan menyeluruh. Dengan berbuat protokol candida untuk menghapuskan ia dari kehidupan anda, anda tidak lagi akan sentiasa jatuh sakit atau rasa cara yang sama ada!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar