GERD Penyembuhan Semula Jadi - An Apple?

GERD Penyembuhan Semula Jadi - An Apple?

Adalah epal benar-benar penawar GERD semula jadi? Ramai orang yang mengetahui bahawa antasid hanya akan bekerja untuk beberapa tahun sebelum anda perlu memulakan rawatan yang berbeza. Dan beberapa orang-orang penghidap refluks asid cuba epal.

Saya tidak percaya kali pertama saya mendengar tentang perkara ini Gastro esophageal reflux penyakit ubat dari ayah saya hampir 20 tahun yang lalu. Ayah saya, Bob, telah berjuang dengan GERD untuk sebahagian besar hidupnya sehingga dia menemui penawar yang paling mudah dan paling berkesan ... epal.

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari tentang Penyembuhan GERD Asli ayah saya dan bagaimana anda boleh menggunakan ubat-ubat yang mudah untuk merawat refluks asid anda.

Bagaimana Apple Bolehkah Penyembuhan Reflux Asid anda

Hampir 30 tahun yang lalu ayah saya hampir kehilangan hidupnya. Melalui komplikasi dalam pembedahan perut, ayah saya akan berjuang dengan serangan yang paling melampau dengan GERD dibayangkan. Muntah asid refluks hanya akan berlaku setiap hari dan dia berfikir tidak ada harapan.

Kemudian keajaiban berlaku! Ayah saya bangun satu perasan pagi itu dia tidur sepanjang malam dengan bukan satu serangan GERD. Apa yang dia lakukan yang berbeza?

Selepas kembali menjejaki langkah malam sebelum ini, beliau mendapati bahawa epal merah adalah ubat yang mudah yang membantu dia menyembuhkan refluks dan tidur sepanjang malam. Apa-apa lagi bekerja seperti menaikkan jawatan katil, bantal tambahan, antasid, anda nama itu ...

A Penyembuhan GERD Asli

A epal merah adalah penawar GERD Asli mudah anda boleh cuba malam ini! Walau bagaimanapun, kerana kajian telah berkembang begitu banyak dalam asid refluks kesihatan semula jadi, terdapat pelbagai cara lain untuk merawat penyakit anda secara semulajadi. Berikut adalah beberapa tips cepat untuk memulakan rawatan rumah anda.

1. Minum segelas air setiap kali selepas makan dan snek akan menyimpan meterai yang ketat antara perut dan sfinkter esophageal yang lebih rendah (LES). Ini meterai ketat akan menyimpan asid perut dalam perut anda dan tidak esofagus anda.

2. Mengambil teguk lidah buaya adalah satu lagi ubat biasa yang ramai pelanggan kami menggunakan kerana ia akan membantu membaiki sfinkter esophageal yang lebih rendah rosak atau lemah dan esofagus. Sfinkter esophageal yang lebih rendah adalah bertanggungjawab untuk menyimpan asid perut dalam perut.

3. Menelan satu sudu teh madu juga telah terbukti memberi manfaat untuk membantu pembaikan sfinkter dan esofagus.

4. Makan makanan yang betul juga penting. Satu tip dengan diet anda adalah untuk makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran yang akan menjaga enzim di dalam perut. Enzim akan membantu makanan yang dihadam dalam perut dan mengurangkan peluang refluks.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar