Bantuan Batu Karang Pas Dengan ini Rahsia Yang Surgeons Tidak Mahu Anda Tahu

Bantuan Batu Karang Pas Dengan ini Rahsia Yang Surgeons Tidak Mahu Anda Tahu

Anda cuba untuk menjaga pundi hempedu anda (pilihan yang baik) dan cuba untuk belajar apa yang akan membantu batu karang lulus. Anda tidak keseorangan! Malah, beribu-ribu orang akan cuba untuk lulus batu karang secara semula jadi mereka minggu ini sahaja dan kebanyakan mereka akan berjaya.

Artikel ini bertujuan untuk membantu anda mencari cara terbaik untuk lulus batu karang anda dan menjaga pundi hempedu anda. Oleh kerana badan semua orang adalah berbeza, terdapat pelbagai pilihan dikaji.

Mengapa Anda Perlu Pundi hempedu anda

Cholecystectomies atau cholecystectomies laparoskopi adalah sangat popular di barat. Ia telah berkata bahawa kira-kira setengah juta rakyat Amerika akan menjalani pembedahan pundi hempedu dilakukan ke atas mereka tahun ini. Beribu-ribu pakar bedah membuat hidup kira mengeluarkan pundi hempedu, organ. Ia adalah perniagaan bilion dolar.

Malangnya, kajian juga menunjukkan kepada kita sisi gelap pembedahan jenis ini. Ramai pakar dalam bidang ini percaya bahawa pembedahan cholecystectomy akan menjadi usang dalam hanya beberapa tahun. Perbuatan membuang organ adalah terlalu keras pada tubuh manusia normal.

Tidak ada kesan sampingan dilaporkan selepas pembedahan tetapi kebanyakan doktor dan pesakit takut tentang hakikat bahawa mengeluarkan pundi hempedu anda membuat anda lebih terdedah kepada kolon dan usus kanser. Jika anda berada di zaman di mana anda boleh hidup 20 tahun lagi, anda mungkin ingin mempertimbangkan untuk lulus batu karang anda secara semulajadi.

Berikut adalah beberapa tip-tip mudah anda boleh mula malam ini.

Bantuan Batu Karang Lulus dengan Pemulihan semula jadi

Air minuman adalah penting untuk menjaga badan dan pundi hempedu anda mansuhkan. Anda perlu minum sekurang-kurangnya 10-12 gelas air sehari pada minimum. Cuba minum air sepanjang hari.

Banyak herba telah dikenal pasti sebagai berpotensi bermanfaat untuk melarutkan dan lulus batu karang. Terdapat 2 jenis utama herba disyorkan: cholagogues merangsang pundi hempedu untuk kontrak dan choleretics merangsang hati untuk mengeluarkan lebih banyak hempedu.

Kedua-dua tindakan ini - penguncupan dan pengeluaran hempedu meningkat - boleh membantu mengurangkan risiko batu karang. Senarai berikut mengandungi pilihan herba, majoriti yang mana adalah salah satu atau kedua cholagogues dan choleretics.

Cuba untuk sentiasa menambah yang berikut: artichokes, barberry, catnip, celadine, akar dandelion, Adas, pokok sampingan, fumitory, bawang putih, akar halia, rumput ekor kuda, lesitin, milk thistle, Oregon anggur, kunyit.

Diet anda juga penting untuk lulus batu karang anda. Ia adalah disyorkan bahawa anda cuba untuk mengambil sekurang-kurangnya 5-7 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran. Cuba untuk makan pelbagai jenis warna. Buah-buahan dan sayur-sayuran kaya dengan serat larut air pemakanan yang membantu mengepam pundi hempedu.

Minyak biji safflower dipercayai untuk merangsang pundi hempedu. Apabila digabungkan dengan asid lemak perlu (yang terdapat dalam minyak flaxseed dan ikan seperti salmon dan tuna), minyak biji safflower cukup berkesan menghapuskan membina sisa toksik yang terkumpul di dalam pundi hempedu. Menambahkan menggunakan 2 sudu teh sehari adalah disyorkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar