Bagaimana untuk Pukul Winter Batuk dan Selsema dan Stay Healthy

Bagaimana untuk Pukul Winter Batuk dan Selsema dan Stay Healthy

Maka bagaimana kita boleh mencegah selesema dan selesema bertapak dan mengekalkan kesihatan kita melalui bulan-bulan akan datang? Seperti yang kita bergerak ke dalam musim sejuk anda mungkin mempunyai sama ada mengalami rasa anda yang pertama yang "sejuk musim sejuk" atau tahu seseorang yang mempunyai.

Ramai penulis mempertimbangkan pengaruh yang paling besar di negara kita kesejahteraan adalah keadaan emosi kita dan hubungan kita dengan diri kita sendiri. Apabila saya telah membersihkan almari saya baru-baru ini saya dapati sebuah buku lama saya fikir saya telah hilang bertajuk "Badan Adalah Barometer Of The Soul" oleh Annette Noontil. Ia adalah seperti tulisan-tulisan Louise Hay dalam buku beliau "Anda Boleh Sihat Hidup Anda". Mereka dan banyak di hadapan mereka adalah penyokong "anda adalah apa yang anda fikirkan tentang". Penulis ini menunjukkan bahawa semua penyakit atau mundur mudah mencerminkan keadaan emosi seseorang.

Mahatma Gandhi dipetik sebagai berkata: "Ada seorang hanyalah hasil daripada pemikiran beliau, apa yang ia anggap menjadi". Terdapat banyak sebut harga sama yang boleh didapati atas centauries dengan tumpuan baru-baru ini berada di Hukum Tarikan. Hukum Tarikan menyatakan bahawa apa yang kita memberi tumpuan kepada, kita menarik. Kita seperti sebuah pemancar yang menghantar isyarat elektrik dalam bentuk pemikiran dan Alam Semesta perlawanan fikiran-fikiran dengan bentuk dimanifestasikan. Fikiran gembira positif menarik manifestasi menyenangkan manakala tidak berpuas hati mengadu Pemikiran takut menarik manifestasi yang tidak menyenangkan. Sama ada ia akan mahu atau tidak diingini, memberikan perhatian kita akan menarik kepada kami dalam bentuk tertentu.

Jadi bagaimana kita menggunakan kesedaran ini untuk kekal sihat sepanjang musim sejuk? Mencari perkara untuk menghargai bukannya mengadu tentang. Mencari perkara-perkara yang membuat anda merasa baik dan bukannya membuat anda merasa buruk. Jika anda sedang menunggu di perhentian bas dan ia mula hujan, memberi tumpuan kepada bagaimana bas tidak akan lama. Memberi tumpuan kepada "sekurang-kurangnya saya mempunyai payung" Fikirkan bagaimana baik ia akan merasa untuk ke tempat kerja dan berada dalam keadaan kering. Bayangkan bagaimana baik kopi pagi anda dengan rasa kerana ia memanaskan kamu. Memang ianya lebih mudah untuk mencari Pemikiran penghargaan apabila anda berada di bercuti di pantai pada musim panas (saya percaya itulah salah satu sebab mengapa kita lebih sihat pada musim panas) tetapi ada perkara yang anda boleh memberi tumpuan kepada apabila angin sejuk meniup musim sejuk . Ia hanya mengambil masa yang agak lebih tumpuan dan kesungguhan untuk mencari perkara-perkara yang bersifat positif dan bukannya yang bersifat negatif.

Jika mengambil vitamin C anda membuat anda merasa baik untuk mencegah batuk dan selsema dengan segala cara melakukannya. Jika tinggal di rumah untuk satu hari apabila anda rasa busuk berasa lebih baik daripada pergi ke dalam kerja dan bersin mereka semua dan "pematerian dihidupkan", kemudian melakukannya. Pada asasnya, apa sahaja yang "merasakan perkara yang terbaik untuk melakukan" adalah jawapannya. Bimbingan dalaman kamu lebih mengetahui apa yang terbaik untuk anda supaya mendengar dan anda lebih cenderung untuk menikmati musim sejuk lebih sihat daripada jika anda mengabaikan kebijaksanaan terbina anda sendiri. Ia mudah untuk mencari sesuatu untuk mengadu tentang apabila anda berada sejuk dan basah dan lebih suka berada di rumah dengan coklat panas dan filem yang baik. Membenarkan Pemikiran mengadu negatif untuk berpegang dalam fikiran anda hanya akan membawa manifestasi yang tidak menyenangkan supaya mengusir mereka dan mencari pemikiran yang berasa baik. Bayangkan percutian musim panas anda, merasai kehangatan sinaran mentari menyapa wajah anda dan kehangatan pasir di antara jari kaki anda. Menikmati cara percutian anda sebelum ia tiba dan anda akan mengusir batuk dan selesema dan apabila ia adalah masa untuk pergi bercuti anda, ia akan menjadi lebih baik daripada yang anda bayangkan. Wow anda menang dalam semua bidang.

Jika badan anda mahu untuk berehat lebih pada bulan-bulan musim sejuk, melakukannya, jika ia mahu untuk bermain dalam salji, melakukannya. Apa sahaja yang "merasa baik" kepada anda. Apa kerja-kerja untuk satu orang tidak boleh bekerja untuk orang lain. Kita perlu mengingatkan diri kita semua individu dan orang yang tahu apa yang s kepentingan kami terbaik adalah bimbingan dalaman kita. Jangan biarkan logik atau pemerhatian yang berterusan apa yang ada di hadapan anda yang tidak menyenangkan kepada anda membuat anda sakit - harfiah. Mari panduan dalaman mengetahui anda kamu daripada penyakit ke dalam hidup gembira yang sihat. Apabila anda berpuas hati dan sihat dunia anda adalah lebih baik dan anda menambah kepada pengalaman yang menggembirakan orang lain. Anda akan mempunyai lebih banyak untuk memberikan rakan-rakan keluarga dan tempat kerja apabila anda penuh dengan kesihatan dan semangat.

Yang ingin anda banyak fikiran gembira sihat untuk musim sejuk yang lebih sihat.

Gaynor

Tidak ada komentar:

Posting Komentar