Adakah Anda Perlu Sertai Homeopaths Amerika Utara?

Adakah Anda Perlu Sertai Homeopaths Amerika Utara?

Terdapat banyak organisasi yang pengguna homeopati boleh menjadi bergabung dengan. Tetapi yang terbesar dan paling terkenal di Amerika Utara adalah Masyarakat Amerika Utara Homeopaths, atau atau dikenali sebagai NASH. Organisasi ini membawa bersama-sama orang-orang dari Mexico, Amerika Syarikat dan Kanada menjadi satu organisasi yang membantu menggalakkan penggunaan homeopati klasik. Jika anda baru kepada masyarakat homeopati, maka anda mungkin mahu untuk membuat kumpulan homeopati online ini persinggahan pertama anda supaya anda boleh mencari kaedah perubatan homeopati berhampiran anda atau mengetahui maklumat lanjut.

Laman web untuk Masyarakat Amerika Utara Homeopaths adalah Homeopati dan dipenuhi dengan semua jenis maklumat. Laman utama memaparkan semua satu peristiwa yang paling semasa, berita dan apa-apa peristiwa yang akan datang yang akan berlaku. Ia juga mengandungi pautan bagi pengamal homeopati di kawasan anda jadi jika anda mencari satu yang berdaftar dengan NASH, maka anda telah pasti datang ke tempat yang betul. Terdapat juga pautan kepada Ahli-ahli seksyen Hanya supaya anda akan perlu membeli keahlian jika anda mahu akses.

Jika anda sedang mencari kaedah perubatan homeopati atau seseorang yang berkaitan dengan pilihan rawatan homeopati di kawasan anda, maka semua yang anda perlu lakukan adalah melihat di bahagian atas halaman. Ada hubungan untuk mencari seorang pengamal homeopati di kawasan anda. Di kawasan umum yang sama terdapat satu sumber, kajian, hubungan, menyertai dan tentang pautan yang akan memberi anda semua maklumat tentang NASH dan gaya semula jadi ia mewakili.

Jika anda ingin menyertai NASH, maka ada beberapa cara di mana untuk berbuat demikian. Pengamal homeopati semasa boleh mengisi borang keahlian dan menyertai untuk $ 250,00 setiap tahun tetapi pengamal mestilah disahkan oleh Majlis Pensijilan Homeopati. Jika anda bukan seorang pengamal tetapi hanya seorang pelajar yang belajar untuk menjadi salah satu, maka ada pautan dan borang bagi anda juga.

Anda juga boleh menderma wang dan menjadi seorang kawan NASH jika itu adalah keinginan anda. Kelemahan hanya untuk laman web ini adalah bahawa ia benar-benar tidak menawarkan banyak mengenai standard rawatan homeopati bagi orang yang meletakkan. Terdapat banyak jurnal dan artikel yang anda boleh membaca tetapi anda perlu melakukan sedikit pencarian untuk mencari mereka.

Adakah anda benar-benar perlu menyertai Persatuan Amerika Utara Homeopaths untuk mendapatkan maklumat mengenai ubat-ubatan homeopati dan produk, dan untuk mencari pengamal homeopati yang anda sedang mencari? Tidak, tetapi jika anda seorang doktor perubatan homeopati, maka anda pasti mahu membayar wang untuk menyertai. Bukan sahaja ia membenarkan anda menyenaraikan nama anda sebagai pembekal tetapi ia juga membolehkan anda untuk mengakses maklumat lanjut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar